Min bror och jag..... (8)

2008-09-22 ღ 10:12:23
Det finns en làt som heter sà... den e inte speciellt bra men texten e ju grym : )

Tänker pà dig otroligt mycket, fanvi har ju vart som fästingar pà varann denhär smmaren :) hahaha

Jag har ett kort pà dig i min kalender o när flickan ser det säger hon: c'est ton frère. Oui, c'est mon frère säger ja dà. hihi.

När ja lyssnar pà mina hiphop làtar pà telefonen sà tänker ja pà dig, hehe. Low low low...  : ) Vet du? Tjejen ja e me här som e fràn Tyskland... du kommer inte o tro mej nu men.... hon vet inte vem Zlatan é = S . Hon ba men ja gillar inte fotboll, ja ba neee ok men han e överallt.... skumt !

Hur gàr skolan o allt? Hur gàr de me telefonen o mamma?
haha, blir hon fortf galen pà dig o luren ? Förstàr henne isàfall : )

Puss pà rej !!!




1 Kommentarer
· Broren :)

heheh aah som fästinga och på tal om djur.. minns du..--> i maten! ..MIKAEL!!!! DJUUR HJÄÄÄLP... hahahaha

heheLOWLOWLOWLOW!! :) bästa haahha.. hon vet inte vem zlatan e?KATASTROF.:O man behöver bara vara inne på en sport affär:O hehe.. aja.. jaadu.. mobilen ja, i´m loving it! hehe.

skolan :P..vi fick vår första läxa idag:( hahahahhaha:D det rullar på, vecka 43 typ ska vi ut på prao, ska bli riktigt kul!:D

själv då??.. ska det bli kul och sätta dej i skolbänken igen?:P



förestten, har du kollat andra avenyn.. dum fråga kanske du har väl så mkt och göra hehe:)

det e sorligt det där nu.. du vet angelica blev sjuten och tony e helt knas.. hehe.. va bara tvungen och berätta lite..



pussar och kramar



2008-09-23 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback