Mitt i natten.

2008-09-28 ღ 01:56:10
Hej kära blogg!

Det var länge sen. Jag har inte kunnat komma in pà nätet förrän nu. Jag e hemma hos en vän nu. Vi har haft en heldag i Paris. Det var jag, Hannah, Hannahs vän Malin o Janine. Det var nice! Blev lite shopping o sen restaurang, paasta! Sen blev de pub o snack, like it!

They didn't ask: "can I see your leg" Haha...

and Janine "was so into her little wallet" hahaha....

De senaste dagarna har varit bra. Igàr va ja ute o promenerade en del, hittade ingen o prata med men det verkar bara va ja som e au pair i omràdet... trist. Men men, lär mig hitta bättre iaf... : ) Jag o lillgumman va pà ludoteket i onsdags... en plats dit du kan gà o leka me massa leksaker, làna leksar o sà: ) trevligt!!

Känns som ja har massor att berätta men nu minns ja typ inget. = p Men det gàr bra iaf :) . Idag skulle familjen till IKEA sà de skulle köpa köttbullar o choklad till mig där = ) Glädje!! För Thomas, chokladen ja fick e redan slut... hehe

Men hoppas allt e bra med er därhemma. Ni ska veta att ja tänker pà er jämt. Pà màndag e de skola, nervöst. Hoppas det gàr bra iaf. Kanske kan blogga lite efter eller före skolan oxà, fàr se.

Puss pà er!!

NATTI NATTI


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback