Nu känns de i magen...

2008-09-07 ღ 15:49:55
Hej bloggen!

Nu börjar det dra ihop sig för avgång. Imorgon kl 16.00 går planet som ska ta mig till Paris, där jag möter upp mannen i familjen som jag ska bo hos 1 år.

Vi ska tillsammans åka hem till deras hus i Versaille där mamman och lilla flickan väntar. Det känns både jättekul, spännande, jobbigt, nervöst, franska språket? hmm.. ja o familjen? går vi ihop? maten? hitta överallt?




Allt detta kommer förhoppningsvis kännas klarare om några dagar =) . Hej franska skolan, här kommer jag ! Hoppas det är någon där i klassen som känner som jag, tihi.

Jag ser verkligen fram emot att få se mitt nya rum, göra mig hemmastadd o leka o dansa me den lilla tjejjen som jag kommer umgås med mycket framöver :) Vi ska ha såååå kul!




Jag var nyss och träffade Empan=( Ett sista avsked, kändes jobbigt, mina älskade vänner som jag bara kan springa över till kommer inte att finnas där på samma sätt på ett år. Men ett samtal bort endast=)
Kommer sakna dig gumman massa!


<3


Kommer mer senare :)

2 Kommentarer
· Hanna

Lycka till imorgon:) Det kommer säkert att gå bra. Kram

2008-09-07 @ 20:22:17
URL: http://hannaisha.blogg.se/
· Angelica

sv hehe ja altsåp du behöver ju galet mkt mer grejer än mig men de är ju inte hela världen om du glömmer nåt, det är bara att få det skickat eller köpa nytt =) hoppas du får det toppen där det ska bli kul att läsa din blogg därifrån. Jag själv är supersugen att åka som au pair både till USA och spanien :D .. så du kan inge franska sen tidigare eller ? kram

2008-09-07 @ 22:49:29
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback