Svar till Emelie, Donna, Sara et Carina!

2008-09-11 ღ 11:21:10
Hej tjejjor; (o tant) haha, ta at sig den som vill ;). glimten i ogat... Hiiimla kul att hora fran er.

Emelie ja dromde att du gifte dig inatt, du o Chqrlie skulle ha turkiskt brollop, haha. Markligt! Kartan e en nara van till mig just nu=) . Man tager vad man haver, inte sant?

Donna, saknar jobbet masta ja saga, dina fracka kommentarer, haha. Halsa Malin med M. Jobba pa!

Sara, klart ja forlater dig. Nar familjen fixat telefonen ringer ja dig. Carina, skoooonast!! Hall koll pa han du vet o lat inte tjejjen ta over ; )

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussar

7 Kommentarer
· carina

Tant! Vet hut ditt elaka stycke! Tror jag ska lägga beslag på ja du vet vem själv!

puss puss

ps ska jag hälsa honom

2008-09-11 @ 11:29:49
· Anonym

2008-09-11 @ 11:44:01
· K-L

Tänkte bara säga hej vi saknar dig och följer dina dagar (vet inte vart jag skulle lägga en ett medd.) många kramar Kajsa-Lena och Emil

2008-09-11 @ 13:20:16
· Emelie

Hahah,=P nee skulle ju aldrig kunna gifta mig utan att du va me heller. Hoppas du träffar några roliga och trevliga au pairer i morgon på möte=D

Puss på dig.

2008-09-11 @ 19:55:55
· Micke

tjaaaa:)<3333



hoppas allt är bra och att det går bra... hörde att franskarna e fettttttt tröga!:O hahaha....men du! sett upp bilder:D

puss på dej GUMMAN!:D:D hehe

2008-09-11 @ 22:50:43
· Angelica

heej ! men gu vad härligt ! :) det är ju superskönt att höra ! jag är jätte nervös.. åker ju nu om 2 dagar.. men det ska nog bli så kul, ska gå in och kolla hur vädret är där nu och så, hoppas på artt värmen håller i sig ännu där, dom brukar ju få det lite kallare i spanien på hösten ;D.. hur är det själv där nere, börjat komma in i allt nu efter en hel vecka ?;)

2008-09-12 @ 09:54:26
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
· donna

Lilla söta Theres med T sätt upp lite bilder. Så vi kan se hur du har det ....puss&kram

2008-09-12 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback