Pitures from France.

2008-09-20 ღ 18:11:53
Hej igen alla superbästa vänner ! (konstigt ord?) aja....

Idag har jag och Janine fràn Tyskland vart i parken vid slottet i Versaille och ätit panini och solat =) Det varnice. Sen har vi suttit pà donken o surfat lite o pratat med massa människor fràan olika länder, fun!

Vad gor ni idag / helgen? Tänkte att jag skulle ha en liten fràgestund här. Ni kan fràga mig om olika saker om Frankrike sà kan jag svara eller ta reda pà det : )


Här e foton pà mig och min nya vän som jag berättade om, ni minns väl?






Här e vi i mitt rum, han o ja : )



Kartan, eller la carte o jag = D





Utsikt fràn mitt rum pà fjärde vàningen.



Tänker pà er ska ni veta.









0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback