Vet ni? ...

2008-09-20 ღ 18:39:22
Vet ni? Ni ska fà höra nàt kul... Igàr va ja o tjejjerna i Louveciennes pà nà typ tivoli....

pratade massa som vanligt o Hannah skulle berätta om när hon va pà systemet...

hon ba "and then I had to show my leg" hahahahaha : )

Sà kan de bli när man blandar ihop spràk, hehe. Oj va vi skrattade àt de. Sen gungade vi o de va jätteskoj  : )

Sen sov jag hos Hannah o glömde mina tvà mobiler där, ja bàda... klant !




Här kommer nàgra bilder pà det jag fick av tjejjerna pà name it. underbara arbetskamrater!!!






TYVÄRR sà tappade jag mitt halsband = ( men det sàg ut sàhär....




Fint va de... mina fina meddelanden o foton... men tack ännu en gàng tjejjor <3





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback