Wow ! Vilken film!

2008-09-03 ღ 23:27:52
Hej bloggen!

Jag var nyss med mamma på bio och vi såg Mamma Mia ! Fyfan av bra film, blev rörd. Så fin, kul, rolig, underbar, varm, grym film ! Härligt med musik. Helt klart en 4,8 : a! Jag fick inte höra ring ring =P




Iaf.. idag har jag lekt med Tina o Oliver typ hela dan, underbart. ätit o lekt. kommer sakna er grymt !!! o så Murre såklart=)





Imorn ska ja träffa Jenny, skoj ! Sen blir de centrumfest i skärholmen me jobbettjejjorna ! YES!

Natti nu ! Pusssss




2 Kommentarer
· Emelie

Hej hallå!

Har varit här nere i fem och en halv vecka nu! Tiden går otroligt fort så jag förstår det inte riktigt :P

Men du har gjort ett jättebra val att vara au-pair :P Redan nu har jag upplevt en hel del och träffat underbara människor jag aldrig annars skulle ha en chans att möta eller uppleva!

Stannar också i ett år, fast helt plötsligt hade en månad gått och jag hänger inte riktigt med ;)

Ha det bra!

2008-09-04 @ 07:07:08
URL: http://eemmelie.blogg.se/
· sandra

sv; aah, kan förstå det alltså :)

hoppas du har så kul!

2008-09-04 @ 09:42:44
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback