1 april.

2009-04-01 ღ 13:46:04
Heeeej kompisar!!

Idag är de den 1 april o vädret liikaså :) Underbart soooligt väder o klarblå himmel. Jag o stumpan var in till Versailles o handlade lite o promenerade i solen :) Underbaaara dag! Sen gick vi hem... då möter ja brevbäraren som säger att han har ett stort paket till oss. Oj. Ett paket TILL MIG :D . Öppnar paketet o däri ligger en stooooor påse med karamellkungens smågodis från SVERIGE =D Jag har väl talat om att min mamma e världens bästa? För säkerhets skull gör ja de igen. Hon e verkligen så sjukt bra. Ingenting skulle vara hälften så lätt, hälften så rimligt eller hälften så bra utan henne. Tack tack tack !

 


 

En pusss till MAMMA!

 

Hon kan hon, ser ni :)


Iaf... vi tog varsin godis o sen lekte vi ute i trädgården. Sen blev de pizzabak, hahaha. Vi hade ingen kavel så de blev en nappflaska, vi hade ingen plåt så de blev gallret, vi hade inget bakplåtspapper så de blev folie...vi hade inte heller någon tomatpurré så de blev krosstomater. Efter alla omständigheter så blev den faktiskt helt okej :D Bra jobbat tjejjen min !!

 

Inga kommentarer :)

   

Vi åt ute i trädgården :) Första gången. Det blev en god fruktsallad till dessert. Yuuummmi!!

Nu ska jag nog sätta mig i solen medan lillan sover. Efter vilan ska vi måla en låda med målarfärg :) Sen blir de middag. Imorron ska ja träffa Federica :) Jag o hon tog en glass igår efter skolan, shit va nice de va :) Häagen - Dazs. Sjukt gott.


Puss o kram!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback