Använd head - set!

2009-04-26 ღ 21:30:39
Mamman här i familjen pratade med mig om att använda head-set när man pratar i telefon igår.. De e mindre farligt när det gäller alla strålningar osv.  De har man ju hört men inget som ja bryr mig om så. Men så berätta hon att nån högt uppsatt här i Frankrike allti tyckt de va överdrivet o inte brytt sig om de tills igår...Då hade hon sagt på radion att hon hade börjat använda det, o om tillome hon har de då e de farligt. De kan ge skador så man blir steril o massa annat. De e riktigt onödiga strålar så från o me igår har ja telefonen avstängd om nätterna o använder head - set. Gör de ni med mina vänner, e rädd om er ! :)





Förövrigt har ja haft en underbar dag. Jag har vart hos min vän Hannah hela dan o bara myst. Vi åt snickersglassar(plural ja) o cockies :) O så såg vi ping - pong kingen. Riktigt bra film tycker jag. Sorglig men grym. Sen pratade vi en hiimla massa som alltid om bekymmer, längtan, gott o ont :)

tack för en myyysig dag vännen. Önskar dig en toppenhelg med mammsen snart :) <3


( denna bilden e från i september när vi nyss lärt känna varann)




1 Kommentarer
· Hannah

Tack! Vi ses snart!<3

2009-04-27 @ 00:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback