Nathalie e här.

2009-04-07 ღ 20:48:01
Hej alla mina i vårvädret!!!

Idag har jag tillbringat heeela dagen med Nathalie :) Hon kom till Versailles igårkväll o vi har pratat, vandrat, kollat in Versailles lite o ätit gott(o mindre gott :P ).  Så kul o ha henne här igen!! Solen har skinit heela dan o varmt va de. Jag gick till apoteket idag o fick ett paket med ögondroppar för mina ögon som ser ut som vettesjutton. Nu ska de bli ändring :) Sen hade Nathalie köpt ett vitt bh - linne till mig från MQ, älskar dom. Glad!!

Imorse.. när vi satt o åt frukost.. så frågade föräldrarna mig.. "vi ska börja skicka in papper snart för au pair till nästa år, e du intresserad av att stanna ett år till??..." ont i magen, ja måste ju hem. Trivs, tycker om Frankrike men har en del annat ja vill göra så nee. Sen när ja o stumpan satt o åt middag..  så säger hon med världens leende "Du vill ju inte till Sverige, du vill ju stanna här me meej :) " Ögonen fylldes av tårar o ja log. Slog bort tanken direkt o bytte ämne. De e verkligen svårt. Vill inte tänka på den dagen då ja lämnar denna familj o min tillvaro här. Så nu pratar vi om nåt annat :) Vi hade en mysstund innan hon somna. Sjöng sånger(som vi kunde till hälften), lekte gamlingar(vi e lite knasiga ja) o så busade vi :)

Imorn blir de nog handla massa mat, kanske ut i solen om de e fint o så leka massa :) Snart e de påsk!! Va ska ni hitta på då mina vänner??

BISOUS!!

1 Kommentarer
· Christine

Hej!



Jag hittade din blogg eftersom du jobbar som au pair. Jag ska åka som au pair till Paris snart och skulle så gärna vilja höra lite från någon som lever det livet. Hur är det att jobba som au pair och bo hos en familj på det sättet? Vore supergulligt om du ville svara. :-)

2009-04-10 @ 11:09:42
URL: http://chrisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback