Släpper bloggandet.

2009-04-28 ღ 16:33:49
Heej!! Vem e du anonyma som skrivit till mig?? tvà inlägg. Att ja ska släppa taget o sà :) Hihi, uudrar bara vem de e :) Nu har ja precis haft franskaprov pà subjunktiv, sjukt svàrt o kràngligt e de, men nu e de gjort. Hittade en svensk tjej ida pà starbucks, gick fram o pratade me henne o hon blev jätteglad för hon har inte hittat sà mycke vänner än sà vi ska ses nàn dag :) kul!! Hon va fràn Helsingborg. Igàr pratade vi hela familjen med en tjej fràn sverige som ska bli deras nya au pair efter mig. Va skoj o hon verkar näll, men efteràt kändes det jobbigt. Familjen ba hon verkar inte lika rolig med barn som dej . Ja b: men ja e lite sppciell..:p jag o barn...dom ba: jo de va därför vi valde dig.. hihi.

Jag har bestämt att inte blogga sà ofta längre utan verklilen njuta av Frankrike o spràket sista tiden nu sà de blir en gàng i veckan istället. Ja e ledsen att ni inte kan gà in o läsa nytt varje dag men de e de bästa för mig :) Läsa böcke, lyssna pà frank musik, träffa alla vänner o bara prata franska. Imorn e de heldag  o förhoppningsvis kan ja simma pà kvällen. Sen e de skola pà torsdag o sen kommer empan pà fredag. Det blir picknickar, myyys, middag, utgàng, turism mm. Självklart massor av foton.

Ha en superhelg sà hörs vi snart.  



BISOUS!!!!

3 Kommentarer
· Anonym

Åh, frankrike va härligt!

// Andreas stil

2009-04-29 @ 17:17:49
· En svärmorsdröm

Jag har me franska prov på subjunktiv nästa vecka. Haha fattar nada!

2009-05-01 @ 12:01:17
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
· Amandanino

Lillskruttan! va synd att du inte kan blogga så ofta, men förstår dej.... njut av tiden du har kvar... hoppas du o emelie har haft de kul!!!! pussar o kramar

2009-05-01 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback