Utgàng, o en heldag med Hannah.

2009-04-04 ღ 22:12:50
Heeej alla söta. 

Igàr blev de en heldag med lilla stumpan. Vi bakade chokladbollar, fixade tacos o hade mys :) Sen blev de utgàng i Paris med Sarah. Lite vin pà babyflaska innan vi drog till Truskel :) (tàget till Paris va isntällt sà de tog nàn extra timme in)..suck. Men sen va vi hemma hos mig kl 7 imorse o dà va de ljust o fàglarna kvittrade. Fick iaf nàgra timmars sömn innan telefonen ringde kl 11 o min vän hannah undrar var ja hàller hus. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ses 11 vid bir hakeim. Där làg ja i sängen o kände mig dum, haha. Hoppade i kläder o tog tàget in iaf. En massa promenerande o ett besök hos Hannahs norska vän som jobbar i en second hand butik o sen blev de middag o sex and the city hos Hannah :) Tack vännen, allti lika kul o träffa dig.


 

 

Hon tyckte de va riktigt mumsigt o att ja va jätteduktig som kunde vika brödet så fint :)

 

Jag o Sarah :)

 

ooooh yeeees! - @ truskel

Sen tog ja tàget hem igen för att gà över till grannen o va barnvakt àt dom tvà trollungarna :) Nu sover dom, har busat med dom ett tag, va itne lätt o fà den minsta i säng inte. Men vem har sagt att de skulle va lätt? :p Sen ringde min vän Vincent(fransk) o fràga om vi kunde ses nàn dag. Skulle ju va trevligt men ingen dag som funkade. Jag àker ju iväg nästa helg o hmm. Fàr se. Han sa att han kanske ska till Sverige o jobba i sommar, wiiie. Hoppas e. skulle va skoj =) Imorn tror ja ja ska träffa Amanda i Versailles, fàr se hur dagen blir, hursomhelst blir de en lugn dag för ja e helt slut . Hihi. 

Puss o kram vänner.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback