Butikschef..

2009-08-16 ღ 22:36:36

Anette, jag jobbar i skärholmen från o med imorgon och tre veckor framöver o Mikael kommer att jobba där med mig en hel del emd =) Kom förbi!! :D Annars hoppar ja runt lite mellan butikerna nu :)

Manda!! Saknar dig såååå, men njuter av stockholm de gör ja, underbara Sverige! Snart kommer alla underbara bilder in. Har så mycke o göra nu, 3 veckor med butiken nu, hoppas de går bra :D hihi.. ska äta köttbullar o falukorv för dig ;)

Nu e ja butikschef för 3 veckor :) Ska bli kul, mycke ansvar o en hel del o hålla koll på men de ska bli himla kul =D En del träning, vänner o en o annan midda ska in oxå ananrs blir de mest jobb. 2 heldagar 8 - 20 har ja framför mig nu, go go go!

Ha de super så hörs vi snart mina vänner !



Du saknas mig än!
Tu me manque toujours ma cherie! <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback