Hej igen!

2009-12-11 ღ 09:57:00
Heeej bloggen!
Nu var det riktigt LÄNGE sen jag skrev här. Vet inte varför men det har inte funnits tid, lust eller ork för de helt enkelt. Har haft massa annat som upptagit det :) Nu har jag iaf flyttat till Söder med Sandra. :) Det känns riktigt bra o vi har fått in våra egna grejer nu o fått i ordning. Jobbet rullar på o de e riktigt härligt o jobba i butik såhär i juletid, en massa söta julklänningar, fina skjortor o slipsar o en himla massa härliga kunder :D Vi hade julfest förra helgen o det var en riktigt lyckad sådan vill ja säga! Champagne, sång o massa dans.
Imorse var jag i lillsyrrans skola o såg luciatåg.. helt ok men kanske inte högklassigt:P De gick lite snabbt oxå. Men mysigt iaf! Ikväll e de IDOL final o ja antar att de inte bara e ja som ska se den? Jag vann tyvörr inte tävlingen på jobbet o fick därmed inga finalbiljetter till globen, dom fick Maria o Tina, GRATTIS! Men vi får se. Blir nog myskväll hemma me tjejjorna ikväll. Innan de blir de tvättid. Har för tillfället inge internet hemma vilket e lite störigt, men det borde komma närsomhelst eftersom ja beställde det förra veckan. Nu e ja hemma hos mamma så då passar ja på :) imorn e de jobb i Skärholmen som gäller. Sen julbak hela söndagen. Sen väntar en spännande vecka med mest jobb o lite pepparkakshus o möte me Linnea :D Hon var ju på julfesten förresten o jisses va överraskad ja blev. Va grymt kul o se henne igen!! Jag hoppas det blir av nu på onsdag iaf o att ja äntligen får träffa hennes lilla charmtroll :)
Hörs snart! Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback