Julbak i vårt lilla hus.

2009-12-21 ღ 23:55:55
God kväll :)

Jaa sannerligen en GOD kväll. Nu har jag stått hela kvällen o bakat julgodis. Det blev chokladgodisar med russin och jordnötter i(i blockchoklad) o sedan kokostoppar. Mums! Blev en himla massa så ja tänkte ta med mig lite till jobbet imorron. Det blir nog uppskattat. Efter jobbet gjorde jag o Sandra midda. Förrätt: medelhavssoppa(typ tomatsoppa) o sen blev de bacon o pasta. Efter de tog vi våra kassar o gick till sopsorteringen. Vi va riktigt duktiga. Källsorterade allt från papper till kapsyler.. :) De va iskallt ute så de blev inge lek ikväll. Sedan har ja stått i köket o Sandra har sett på Sunes jul. Vi e väl söta i vår lilla familj här. Hihi.

Imorse innan jobbet slog jag in alla julklappar o så ska ja bara fixa mammas sista klapp imorron. Snart klar. Kommer bli bra tror ja. Blir nog lite spring på stan innan jobbet. Börjar 12 imorn o slutar 18. Sen skulle ja hem till Camilla på midda o julklappsbyte :) Sen e de onsda o då jobbar ja o sen ska ja ju till familjen för sen e de jul. Wiiiie! Stannar där till annandagen. För då blir de jobb igen.

Men nu ska ja hoppa i säng. Ska bara lägga ner alla chokladgodisar i en burk o borsta tänderna.

Puss o kram!

 

Gammal bild men ja gillar den.

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback