En helg med Camilla.

2009-02-20 ღ 21:30:55
Heeej bloggen!!

Nu e jag frisk igen, bläää för o va sjuk o så borta i ett annat land o hos en annan familj. Men men, dom va så snälla, drack massa avslagen cola o åt ris kokt i morotsvatten, hehe. Nu e ja på benen igen =). Camilla va ju här från i torsdags till i måndags. Härligt va de o ha henne här.

Torsdagen.. hämtade henne vid flygplatsen o vi tog oss in till Paris.. lunchade på ett café/restaurang vid skolan o sen gick vi till skolan o hade avslutningsfest eftersom de va lov o min lärare skulle sluta. Camilla förstod ingenting av vad vi snackade om men det var kkul iaf o visa henne var ja går i skolan. Sen åkte vi hem o hämtade stumpan på dagis för o sen laga mat. Blev en massa fikor o luncher ute, va massa snö dan efter ho kom =/ stackarn. Men men, vi tog oss in till la defanse o shoppade lite(iaf camilla).

  

Camilla på flygplatsen... ja o min söta lärare :)

   

Camilla fick prova studsmattan i parken me skrutt =) o så fikade vi på mitt mysiga café i Versailles.


 

Min lilla "vän" (internskämt me pappan här) haha. arc de triumphe!!


Blev en dag i Paris med triumfbågen, Eiffel, o så Mont - martre :) underbara kvarer!!

 

underbara soool!

 

FINAST!! -     racklett me familjen, tihi. yääh

 

Alla <3 dag. Jag o Hannah fick vår kära bananasplit o dagen va räddad :) - dehär fick ja av min underbara vän från Sverige <3<3<3

 

Lite vin o drinkar hos Carro :)

 

Jaa... Carro drack kaffe oxå...  : P

Sen söndagen därpå blev de en familjelunch.

Sniglar o grådlår, ja de e sant. Gott va de faktiskt. Grodor va jättegott, krispigt o gott. O mumsig dessert efteråt!!! Sen va vi på slottet, fiiiiint! Vackert!!!

 


SNIGLAR :)

 

GRODLÅR =)


  

Innan tillagning såg de ut som såhär.    Mumsig dessert bredvid!!



 

VERSAILLES - slottet ! lycklig?

   

Kristallkronor, marie antoinettes säng :) Vacker!

 

Slottet... parken vid slottet.

Tack för en underbar helg gumman. <3 - dagen du åkte - oj va vi skrattade - trötta? - men vadå, plågsam farmor?



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback