Grattis älskade bror! Joyeux anniversaire!

2009-02-11 ღ 21:38:17
Min älskade bror fyller 17 år imorron. Kan tyvärr inte närvara o ge dig en stor kram men hoppas du får en grymt bra födelsedag iaf. Du vet att ja tänker på dig o e hos dig i tankarna. 17 år sen du föddes, sjukt svårt o tro. Min lilla lillebror som va så jobbig o störande... har blivit stor o rolig att prata med. En kille ja saknar grymt här nere. Tror ja du vet.

Älskade du, nu e du ju nästan stor.
Men fortfarande o allti.. kommer du va min LILLA bror.
Fast ja e hundratals mil bort så e ja dej nära.
Att ha dig som bror e en för mig stor ära.
Önskar dig en perfekt dag
Ta åt dig all ära o ät massa, de skulle jag :)

<3<3<3












<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback