ilands - problem.

2009-02-05 ღ 21:16:08
Min kära vän Caroline Hansson. Hon é söt. Tjejjor har ju en dendens o tänka väldigt mycket... o min vän Caroline é inget undantag.Hon har varit här i Paris sedan oktober. Ett tag med andra ord, men nu funderar hon starkt på o dra vidare till Australien. Det hon e lite osäker på e dock om hon inte vill stanna här...tillbringa våren i Paris.. lära sig bättre franska.. o.s.v. Men samtidigt lockar sol, surfing o kompisar i Australien... hmm. Eller en idé hon hade häromdagen.. kanske ska hon vandra Frankrike runt? Jaa, varför inte. Kanske ett tåg hit o dit, men vnadring emellan :P Alla sätt e bra utom dom dåliga =) 

Men dock igår... hade vännen i princip beslutat sig för att det blir nog en vår o försommar i Paris.. Lära sig språket ordentligt o ha kul här där hon e liksom. Efter ett o annat samtal va hon på helt andra tankar idag. Det blir nog Australien. Jaha? Okej.. Säker? nä, men det lutar åt de. Hm. Ah! De e så svårt o bestämma sig, vilka problem det finns bland dagens ungdomar idag =) Oj, va jobbigt val. Om ja ska åka till Australien eller om jag ska stanna i Paris. Vissa har ju större problem än så, men va gör man. De e klart de e svårt. Ja förstår precis. Hoppas såklart att du stannar, vill gärna tillbringa våren här me dig :) Du e en riktigt rolig prick ska ja säga dig. Men hur de än blir så tycker ja som dig = )




...återkommer när jag vet hur historien slutar. :)

.... De kan ta ett tag som ni kanske förstår. Men ja återkommer så fort jag vet nåt :)

Håll ut!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback