Le petit Lutin.

2009-02-11 ღ 21:21:50
Japp, så heter jag.. mitt smeknamn här nere (eller bara i familjen). Hihi, Mamman började kalla mig de när ja va ute me lillan en dag. Jag skuttade runt o va allmänt tokig i skogen..hon ba: du e som en liten "lutin" vilket betyder tomte. Som tomtar o troll... hihi. Så nuförtiden e ja en liten tomte o lillan e la petit crevette(lilla räkan) hihi. De e vi de. Idag har vi haft en hel dag, köpt massa mat, vart hos läkarn o röntgat henne, busat o promenerat. Sen åt vi tikka - kyckling till midda, mums! Imorn bitti ska ja tillsammans me mamman följa plutt till läkarn o sen till dagis. Sen bär de av mot charles de gaulles flygplats för o hämta CAMILLA =D Sen ska vi väl springa runt lite i Paris innan skolan börjar. Sen e de lite fest på skolan eftersom min lärare slutar =(.






<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback