Museum o shopping!!

2009-02-27 ღ 21:40:03
Nu sitter jag här i lugn och ro med en coca cola. Idag har jag haft en bra dag. Jag gick till Caroline igår o åt god middag o sen bakade vi bullar. Det blev så sent så jag sov där, tog en långpromenad hem imorse och jobbade till tolv. Sen blev ja ledig för helgen. Jag o Carro gick på museum "palais de decouverte". Riktigt skojigt, typ som ett tekniskt, naturhistoriskt, upptäcka - museum. Massor att prova, leka o läsa :) Vi va där i över 2 timmar o hann inte se allt alls. Men kul hade vi. Innan museumet hitta vi ett stånd som sålde skor o boleros för 3 euros. Jag köpte ett par tygskor o Carro en bolero =) Haha !

 

Carro under stjärnhimlen. o så hittade jag mammas favoritparfym shalimar vid doftdelen : )


  

Dofter i telefoner, i godisautomater...

 

...i toaletter =/.     Min vän Pinochio!

  

Härligt museum !


Efter museet blev de lite shopping på H & M - en underbar vårjacka, en top o vantar(har ju tappat mina). Sen satt vi på donken ett tag innan ja tog mig hem. Carro skulle möta sin vän som kom på besök idag : ). Kommer snart bilder på shoppingen :)


1 Kommentarer
· Marthe

Takk! Likte din også :-D Liker svenske blogger!

2009-02-28 @ 01:34:18
URL: http://martheho.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback