Rensa avlopp...skitiga jobb?

2009-02-10 ღ 21:40:53
Hej bloggen!
Imornse innan skolan blev de storstädning på rummet(inkl. badrummet). Rensade avloppet under handfatet(höll på o spy) o e fortf illamående :S BLÄ! fy fan va äckligt de va. Sen fick ja såklart inte tillbaka alla delar rätt så nu droppar de...haha. Typiskt mig. Men men.. En avloppsstinkande Tess tog sig till skolan o hade en bra lektion med debatt o dialoger. Skoj! Sen hämta ja min Skrutta o vi tog en promenad o sen cykla hon en del innan vi gick hem o förberedde middagen. Nu sover hon, efter en rolig historia som vi läste. Hon har blivit lite trotsig min snälla llilla tjej. Jobbig! När hon ska äta sitter hon hursomhelst o ska göra allt själv o...aa ni fattar. Men men. Hon har tjatat hela kvällen om att Camilla kommer oxå, tihi. Ska bli skojigt.

Igårkväll tog jag en lång kvällsfika med Helen. Vi pratade massa franska, drack te o choklad o hade mysigt :) Tack!
Juste igår vid dagis träffa ja på den franska barnvakten där igen.. vi har ju inte pratat nåt på väldigt länge eftersom hon inte svarat på mina sms. Tänkte att hon inte ville ses, men nu bestämde ja mig för o fråga. Så hon ba: oj ja har bytt mobiler o hållt på, men de e klart vi ska ses. Så vi skulle göra nåt nsäta vecka när vi har lov. Känns jätteskojigt =)

Häromdan va ja o Carro i svenska kyrkan o träffade massa vänenr o bakade scones. MUMS! De va jättekul. Sen va vi lite
turistiga på väg hemåt.

 

Sådär bra e Carro på o ta hoppkort :P (skyller på henne). Den andra..Paris by night.

 

Såhär såg de ut för två dar sen. Nu e de torrt o helt borta, sjuuuukt. Så e de inte i Sverige.

Nu blir de nog inge blogg förrän Camillen rest hem. hon kommer på torsdag. Ha en superbra helg!!!

ETT BAMSESTORT GRATTIS TILL MIKAEL SOM FYLLER 17 PÅ TORSDAG O TILL MAMMA SOM FYLLER 48 PÅ SÖNDAG :) ÄLSKAR ER O ÖNSKAR ER DE BÄSTA FÖDELSEDAGARNA!!!


1 Kommentarer
· Emelie

Nu har jag bokat wiiie=). Hoppas ni får en rolig helg=D puss puss, hälsa camilla

2009-02-11 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback