Sooool, lekpark, picknick o uteservering :)

2009-02-26 ღ 15:40:48
Igår var det en uuuuuunderbar vårdag här i Versailles. Jag o lillan gav oss ut till den blåa himlen o solen redan vid nio på morgonen. Mot skogen som ligger härborta o lekparken :) Där blev de en massa skutt o lek till vi skulle hem o äta lunch.

 

En klättervägg hittade vi oxå :)

  

  

Såhär såg jag ut när vi gick till parken :)

 

Studsmatta e riktigt kul, speciellt sånna som sitter fast i marken o finns i alla parker :)



Sen gjorde jag iordning matsäck(en baguette med ost, salami o sallad) o så en babybell o cola o youghurt med vanlijsmak). Gav mig av till rive gauche för o möta Carro. Där tog vi bussen till St Germain - en - laye. Picknick i den überfina parken med utsikt över Paris, o så glass på uteserveringen :)

 


SKINNJACKAN åkte fram, lycka till tuuusen!!

 

 

Underbara stad... underbara sol. tack Carro för en skön dag :)


   


1 Kommentarer
· Emelie

Vad mysigt väder ni har, vill oxå vara med=). Haha den där studsmattan måste ja prova när jag kommer. Hehe du och dina skuggbilder. Hoppas ni hade roligt i helgen. puss puss

2009-03-03 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback