Tvål kan va gott... för kroppen, men inte o dricka?

2009-02-01 ღ 17:51:32
Heeeej bloggen!!

 

Jaa, här håller ja på o torkr min tunika som kommer direkt ur torktumlarn o ännu inte e ritkigt torr. Va gör man?

Igår blev de utgång i Paris igen. Gänget som gick ut till slut blev jag o Carro :) Kvällen började vid åtta (aa, eller 20.25 när Carro till slut kom) Hehe, sen igen.. Då blev de drinkar, diskmedel o snacks. :) INTERNT. En liten förfest helt enkelt med Carro som drinkblandare. Hehe, ojdå, halva flaskan(okej lite överdrivet) över hela golvet(lite mer överdrivet). OJDÅ! Men Carro, hämta papper, jaa....åååh så jävla klantig!! Ehh...aaah. :)Sedan iaf...efter många om och men bar det av mot RER:en.


 

Klantcarro :) Torkar upp efter sig här o kul har hon även då :) Här e våra goda snacks =) Bra choise carro!


På väg mot tåget blev jag illamående =/ ILLA! Var på väg o vända hemåt, men nej..jag klarar mig till vi hittar en toa hehe. Toajakt på tåget, Carro var övertygad om att vi skulle finna en...o de gorde vi faktiskt men den va ju låst såklart. Men men klarade mig till målet UFO. Innan vi drog hade vi fyllt en flaska med lite dricka som vi skulle ha på vägen in =) Dock visste jag inte att Carro tagit flaskan som jag hade haft lillpluttens tvål i när vi skulle till simhallen en vecka innan. Så ja, ni kan nog gissa att Carro inte var alltför glad när hon smakade på drickan. HAHAHAHA

 

På U.F.O mötte vi upp Terese, Sanna o Ida och det blev en del dans och bra musik. Dock blev ja lite pissed-off när ja hittade min fina schal indränkt i öl =/ Men jaja, de skulle väl inte få förstöra kvällen = D Vi mötte 2 killar på stället som vi pratade med en del och som beslutade sig för att följa med oss till vårt nästa mål vilket var TRUSKEL. Killarna trodde itne ens att stället existerade o va helt övertygade om att vi menade ett annat ställe. Trots att JAG(förlåt) sa helt fel metrostation o vilseledde hela gängetså följde killarna oss hela vägen (en timme) till stället, faaan va de va svårt o hitta. Haha. Ah, sen lämna vi in jackorna o sprang iväg för o bli av med killarna, hehe. tro de eller ej, de sökte upp oss...och flera gåner. haha. Sen träffa vi enhel del trevliga människor och pratade lite franska än en gång :) OTROLIGT mycke människor på de stället men grym musik =)

Efter en lång kväll och stället var på väg o stängas så gav vi oss av mot crepe o paniniställe för värme o mat innan metron börja gå :) 2 panini senare hade vi nya krafter och tog metron mot invalides. Där såg vi att RER:en inte skulle gå förrän 20 min senare så det blev jogging på gummirullbandet en kvart, DROLE!!! :D:D

Vid ca 07.05 var vi innanför mina dörrar och sa gomorron till familjen o en glad lilltjej som redan börjat sin dag :) Haha. Min röst var som totalt försvunnen o kraften va slut. SÄNGEN. Sov några timmar och vid elva tog vi halsdukar o mössor o drog till affären för o köpa lite bakiskäk. Dirty dancing, pasta, baguette o chokla ( o så massa youghurt). NÖJDA.

Tack för en härllig kväll(natt o morgon).

vad har ni haft för er??

BISOU!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback