Bilar, oooold bilar :)

2009-01-06 ღ 10:57:22
I söndags när ja va på museum med Caroline o Sara o en kompis till Sara så gick vi föbi trocadero innan och oj va massa gamla bilar de va där. Jag o Caroline hade rätt skoj, kollade in varenda bil,  grymt coola va dom. Alltid händer de nå skoj i Paris =)



Jag mellan eiffel o trocadero :)



Min kära vän Caroline :)


    

Min absoluta favoritbil bland dom alla :)                       Å här har vi en typisk BRUM bil, barnprogrammet ni vet ;)



Musée de Petit palais.


 

Här e några av de coola bilder vi fick se på museet. Fotografen var Patrick Demarchelier.

1 Kommentarer
· Nathalie

Fan vad fina bilder dit måste du ta mig när jag kommer :) Vilka mer museum har du varit på?

2009-01-12 @ 01:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback