Camillen.

2009-01-27 ღ 10:41:17
Den 12/2 kommer Camilla hit. E så hiiimla glad för de. Ska bli så otroligt kul o träffa dig o visa dig mitt liv här nere :) Gleder mig. Jag o lillan diskuterade igår va vi ska visa dig. Har berättat att du kommer o att du e jättesnäll :) Att vi ska komma o hämta henne på dagis tillsammans. Hihi, o att du inte kan  nån franska. Så hon ska prata engelska som Dora hihi. Vi ska visa slottet, o så laga mat me dig. Sen skulle hon visst visa dig sina böcker.. o hur man dukar bordet här i Frankrike :) Tihi.

Snart ses vi.

Idag har jag prov, inte pluggat som ja skulle men men. De har sina skäl.

Pusssss

1 Kommentarer
· camilla

åh ska bli så himla kul å träffa dig, dock en knapp tid men vi får hinna med så mycket vi bara kan=) Längtar! Puss

2009-01-30 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback