En härlig helg har de varit.

2009-01-12 ღ 09:40:26
Ja, då va de måndag igen. Tolfte januari. Känns som de va julafton igår liksom, knasigt. Caroline säger att de blir varmare i februari..hmmm, HOPPAS. =) I fredags blev de shopping me mina tjejjor från klassen. Eftersom Carla från Brazil inte kan engelska så blev de franska hela dan, suuperbra. Hittade benvärmare iaf :) På kvällen blev de indisk restaurang me Helen, Tina kristina o en tjej till =)

 Sen i lördags jobbade jag (vaknade av att ja höll på frysa ihjäl, mer än vanligt o de va för att nån ledning hade pajat o de va vatten i hela källarn o inga element eller nåt vatten funkade) Vi satt o darrade vid brasan o sen fick vi de lagat) BRRR! Sen skulle ja ta mig en dusch, hahahahahaha då har ja precis smörjt in mig med balsam o tvål... Finns inge mer varmvatten, GRATTIS! Okej, inställningen, de måste ur! Så iiiskallt va de men de gick. Sen blev de myskväll me Caroline. Laxpasta på eget vis =), vin, nötter, sex and the city =) Söndag morron drog vi till simhallen o efter de till svenska krykan. Vi körde frågesport o vann massa daim mums! Sen drog vi ett gäng på bio o såg twilight, heeelt grym film.. Rekommenderas.

Hur har ni haft de i helgen??

PUSSSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback