En lätt, nyttig dag i Versailles.

2009-01-23 ღ 21:18:07
Heeeej bloggen!!

Idag mår jag bättre :) Jag tog en lååång härlig frukost o kollade på Across the universe imorse. En häärlig morgon, trots att ja höll på blåsa bort hem från dagis, haha. Sen vandrade jag til simhallen (25 min) istället för bussen, de va sååå varmt idag när de itne bllåste. Tror våren inte e långt ifrån nu =). Sen simmade jag 1 km o sen träffade jag min Carro. Vi pratade en massa o åt banan till lunch. :) Sen gick vi en låååååååång promenad i parken vid slottet Versailles. Så hääärligt. Å sen gick ja hela vägen till dagis för o vandra hem me min skrutt för en härlig middag me hela familjen. Lax, champinjoner, ost, salami mm. MUMS! Nöjd. Imorn ska vi till ludoteket o leka, får se va de blir för väder om vi kan va ute nåt. Sen blir de UTGÅNG imorn kväll me Carro o kanske några andra. Wiiiiie!! På söndag blir de simning o djurpark me exotiska djur(som kolmården) tihi.

Här e min skrutt ute o cyklar.


Puss puss

1 Kommentarer
· Emelie

va bra att de känns bättre, vill inte att du ska vara ledsen=(. vilken tur att du har en sån sötnos som tröstar dig=D Dumma pappan, tycker han ska va lite snällare mot dig. hoppas ni får de roligt ikväll, vill oxå följa me=D puss

2009-01-24 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback