En mindre lätt dag.

2009-01-22 ღ 20:55:09
Imorse.. jag o stumpan gick till dagis i storm o ösregn, inte helt lätt när man MÅSTE ha dockan med sig, man vill inte att vagnen ska vara inplastad(såntdär skydd ni vet) o man vill helst inte sitta ner heller :) Men efter om o men så kom vi fram. Sen va de bara för mig o gå mot monoprix o handla mat o beställa hemkörning. Ja handlade en massa mat såsom kött, kyckling, lax, massa ost, bröd o en hel del annat. Sen gick ja direkt till starbucks för o träffa Carro o plugga franska. I regnet gav vi oss sedan av mot skolan. En lång lektion med passé recent o texter o diskussion, sen skulle ja hitta till pappans kontor för att hämta hem massa pärmar o grejer så han kan jobba hemma nu när han e sjuk. Hitta dit gick bra men sen när ja kom dit satt ja fast i en hiss i 20 min tills en man äntligen tryckte upp hissen o ja kom fram til målet. Fy fan, va inte kul. Jaha.. Sen hämtade ja allt ja skulle o tog mig mot dagis.

I regnet tog ja stumpan i vagnen o vi gav oss hem för o träffa farmor o farfar som va på besök. Pappan säger till mig att de ja handlar inte va precis va han tänkt sig o blablabla...okej.. Sen frågar han va ja tänkt mig till middag o ja ger ett förslag som förstås inte alls e bra. Han ger ett annat förslag o då spricker allt. De va bara alltför mycket. Ja brast i gråt framför farmor o farfar o kunde inte sluta. De va helt enkelt lite för mycket idag. Jaja, fick en stor kram av min lilla flicka som bekymrat fråga hur de va o satte sig på knä o fråga om de inte alltid e så lätt...hihi
Sen gjorde ja o hon en suuupergod omelett iaf o middan va trevlig. Hoppas de känns bättre imorron. De e lite jobbigt nu. Lagar ju mat till pappan me o inte lätt när man inte alltid tänker lika. Hoppas han fattar de.

Japp, de va min dag. Fick beröm för att ja valt en väldigt bra ost iaf. Hurra! Hhihihi hur har ni haft de?

Pusss

1 Kommentarer
· sanna

asså den där pappan skulle jag vilja ge en tjottablängare just nu! att han inte fattar vilken tur dom har som fått en sån bra aupair!? undra hur det kommer att bli med nästa tjej...?



superdupermångakramar!!!

2009-01-22 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback