En natt i Paris.

2009-01-25 ღ 15:11:52
Vilken kväll!!!

  

Jag o min vän Carro. Aaah, inge ord behövs. Ellerhur vännen? ;)


Jag och Carro skulle ut, det hade vi bestämt men var o hur o me vilka va ännu inte klart. Så bestämde vi oss för o hänga på Hannah, Malin o Lillit o några till till Baren/puben U.F.O o sen vidare till truskel. Carro kom hem till mig o vi delade på en vinflaska. Jag har aldrig...o så va den flaskan slut. Sen tog vi RER:en till S:t Michel Notre Dame o vidare till Palmentier. Massa folk o en drink. Sen blev de en shot oxå o bartendern tog en me oss han me =) kul!Sen bar de iväg till Truskel iaf o där va de mycke roliga människor men hur trångt som helst. Ännu en drink o ett killgäng som vi började prata med. Dom va roliga, pratade massa franska o Carro försökte men de blev lite engelska me. Vilket inte va så lätt då dom inte kunde sådär jättemycket engelska. Sen sa dom iaf att vi gick hänga me till en av dom på efterfest. Hmm. Carro va jättepå och aa, de blir väl kul. En av dom var tennisspelare SOM YRKE. Skitcoolt. Han bor utanför Versailles här vid salle saint cloud. Jaha, så vi drog med dom, ut för o leta efter en taxi. Efter en timma gav vi upp o tog en varsin panini på ett café. Höll på frysa ihjäl. Klockan halv sex tog vi metron o efter ett tag va vi inomhus. Massa mera franskasnack o vid halv 8 slocknade vi väl. Sen gav ja o Carro oss hem vid 11. Sjuuk kväll men väldigt rolig. Hoppas vi kan träffa dom igen, just bara för o träna franskan o få lite franska vänner, de behöver jag =)



Jaaa... Va gör hon? vi hade kul tillome på RER: en :)


 

 

Paaartey på Truskel.

 

Å så här på väg mot metron vid tolv idag, med Porchefotaine o mitt hem som mål :) snyggast i Paris eller vad =)

Tack för en grym ktväll, tihi. Tokigt men kul.

3 Kommentarer
· Malin

Merci for den kvallen ;)

2009-01-26 @ 13:44:03
· M i m m i s | D e s i g n

Hehe vad världen är liten! Kände du och Carro varandra innan ni åkte till Frankrike eller träffades ni där? Jag o Carro är gamla klasskompisar :)

2009-01-27 @ 21:38:06
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
· A.M

Hej!

Jag försöker hitta några fransk talande människor som jag kan få träna min franska med. Jag bor i Sverige/Stockholm och har svårt att hitta någon att träna min franska med. Hör av dig om du är intresserad i att hjälpa mig att hålla igång min franska. Hoppas du får det skönt. Anna.

2009-02-06 @ 21:24:19
URL: http://elinorsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback