Montering o tourner-vise :)

2009-01-02 ღ 20:40:04
Heeej!
Idag har vi vart hemma hela dan, ja o min familj. Vi har monterat möbler o gjort fint hemma, rensat massa. Eller a mamman o pappan har gjort de.. ja o stumpan har mest sprungit omkring o stört, men de va rätt kul de me :) Lärde mig lite verktyg medans, smaaart :) Sen har vi dansat o sjungit till Y M C A, ja plutt o så mamman. De va skoj, cooola brudar ! Till middag blev de kyckling pommes o tomater mums !!!

Nu sitter ja o äter glass me nutella, hur bra e de på ens kala? Skiiter ja i :)

Måste bara berätta en sak som min lilla tjej sa idag..

Vi satt vid bordet o pratade lite.. ja o flickan o pappan. O så sa hon: Pappa du e min förälder va? han ba..aa o din andra de e mamma. Hon ba: men ja har tre. Han ba: jasså? Hon ba: jaa Therese oxå ju pappa!! hihi.. GULLIGA UNGE! De e min tjej de!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback