Resten av min härliga vecka i Sverige..

2009-01-01 ღ 20:54:40
 


 

Så var det juldagen da, o ja åkte hem till min Camilla för o dricka glögg o dela julklappar :) Fick supersköna jättesöta sockor av henne o lite svensk chokla ;) o så fina örhängen.  Myyys va de iaf, som vanligt. Tog en lång promenad på de senare.

 

 

Jaha, sen när ja kom hem från Camilla så blev de middag med familjen o sen prata ja me Manda o kolla om vi kanske skulle hitta på något. Helt plötsligt nån timme senare va vi på g ut :) Spontanious!! hihi, ja o mina tjejjor. Amanda tog bilen in, bara de va ju en upplevelse hahaha, ellerhur Empa ;) Therese sitter med gps:en i knät o försöker förklara vägen till stan. Emelie sitter på nålar o överväger o ta bussen hem sen, haha o så två killar som störande försöker förklara hur man kör...haha bra gjort Manda !!!


Sen va de helt plötsligt annandagen och jag o mamma gick upp sju(haha) för o åka o köpa mig en dator som elgiganten beställt till denna dag. Det var oxå deras start på mellandagsrean o sjuuuuuk kö, haha. Men ja fick min dator o vi åkte hem för o äta frukost efter de:)
Så skönt o ha en dator med sig ner :)


Efter frukosten o lite fix me datorn bar de iväg till Sanna med familj(Sanna jobbade) men ja busade me dom underbara ungarna o dom har blivit så stora, va superkul o se dom igen iaf :) Vi klädde ut oss, bygde lego, bygde pärlplattor o strök dom o så drack ja kanelte :)

 

Tvillingarna Simon o Filip - grymma killar :)

  

O så Amanda, prinsessan själv =) Hon passade mycket bättre i prinsesskläderna än va ja gjorde ;)

Efter ja vart där i några timmar o haft de jättetrevligt tog ja tåget till stan för o möta upp Amanda o sen gå på pizza hut me mina vänner eftersom jag skulle tillbaka till Frankrike dagen därpå. Tack vännerna :)

 

Skål för en grymt bra vecka !!



2 Kommentarer
· sanna

åh, teresisen det var såå härligt att träffa dej! längtar tills du kommer hem på RIKTIGT!!! puss!

2009-01-03 @ 20:20:38
· emelie

Tack själv=). Heheh aa den bilresan va en upplevelse men ja tycker hon va jätte duktig, ja skulle inte ha klarat de haha. Puss

2009-01-05 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback