Utelåst?

2009-01-08 ღ 20:56:59
Hur mycke otur e de egentligen tillåtet o ha? Idag när ja kom hem från skolan o skulle ha en lugn stund för mig själv innan ja skulle hämta stumpan...trodde ja ja... Då får ja inte upp dörren.. för de e en skruv som sitter i vägen, efter 25 min o ett samtal till pappan så gick grinden upp!! suck! De va bara kuta in på toa o sen te dagis, haha, lyckat! Pappan ba: aa ja e lessen du får klättra över(han skojade inte:S o de e över två meter o taggar uppepå) gaaaalen!

Imorn blir de kolla rean me några tjejjor i klassen i la defense.. :) HIttade en plånbok idag =) så lillan fick min gamla, hon blev så glad :) Så hitta ja ett superfint partylinne på rean :)

Lite jag en vanlig kall dag på väg till skolan.


  


 


PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback