aktiv vecka = )

2009-07-22 ღ 13:39:29
Hej allihop!

Nu är det onsdag, mitt i veckan alltså. Jag o lillan va till simhallen ida en sista gång, åkte massa rutchkana o spexade i vattnet =). I måndags tog vi en skogstur, klättrade i berg o hittade björnbär.. intressant. Aktiv vecka! Igår träffade ja min vän Federica, satt o solade oss i monceau parken o kramades(hon ba: de e trist att du åker nu, när ja lärt känna dig så bra) Hon e så goo!

 

Igår när lillan kom hem från dagis va de så hiimla varmt ute så aj tog två stora (tvättkorgar) i plast o fyllde me vatten o vips så hade hon en liten simhall i trädgårn, yäääh  :) Mycke uppskattat! Föräldrarna blev jätteglada, dom ba ååh vilken bra idé :)



Nu ska ja lägga mig i trädgårn i solen o skriv aklart mitt himla CV, sen imorn ska ja säga hejdå till Versailles parken o sen hämtar ja stumpan efter lunch. Sen blir de tvätt o fix imorn, freda stoooorstädning o sen kommer Sandra, hon ska sova här =) Lörda ska vi på picknick o sen blir de utgång! Sen e de familjedag på sönda me avslutningsmiddag.

1 Kommentarer
· angelica

men vad roligt :D jag kommer bo i Älvsjö ! :) så d är ju rätt nära stan ;D hehe , jag har inte så många som jag känner där nere faktiskt , det tycker jag absolut att vi ska göra !!! mejla mig till nummer om du vill hihi kram :)

2009-07-22 @ 22:39:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback