Älskling hemma igen

2009-07-05 ღ 22:00:55
Hej mina vänner!!

Idga har det avrit en härligt varm dag igen. Ja åkte o lämnade Nathalie vid tåget igår ju o sen drog ja till Sarah i Le vesinet, helt mysigt där. Vi hoppade massa studsmatta, bakade kokosbollar o åt sallad på terrassen. Underbart!! Sen ida drog vi till marknaden i clingancourt. Hitta en fin blus för 5 euro där, :D Sen handlade ja lite hos Sarah oxå, 100 % rabbat, flera fina fynd faktiskt!! :D Content!

 

Underbart god sallad hos Sarah, ute pà terrassen..

 

Sà hiiiimla kul me studsmattor : )

 



Sen blev de marknad i clingancourt : )


Ikväll kom min lilla tjej hem från farmor o huset e som de ska va igen., Hon hällde ut ett glas juiice o slog huvet i golvet, hihi. Nu e de som de skaaa va här hemma. Hon ba ringde till farmor o sa: Heej, nu har ja kommit fram, ja har hittat min pappa o min Therese igen :). Sen när hon skulle gå lägga sig sa hon : ja vill att Therese följer me mig upp o fixar ordning mig! Åååh min söta vän sa hon. tihi, då blir man bra varm i hjärtat. Kramade om mig o sa du e min bästa vän. T'änkte(nej Therese, tänk inte på att du ska lämna denna söta, de e långt kvar).

 

Lite bilder fràn när vi va hos farmor : )


Pusss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback