De e helt konstigt.

2009-07-23 ღ 13:48:35
Hej mina käraste.

Nu börjar ja sakta förstå... sa hejdå till en fröken ida.. hon ba jaa, ja e inte här månda morron så ha de jättebra o lycka till me allt o... oj. Redan? aah, jo. Juste. Sa hejdå till våran park oxå, o studsmattan, men dit ska ja igen :). Igår när ja gick o la mig somnade jag gråtandes, tänkte på månda när ja ska följa lillan till dagis innan ja åker till flygplatsen... skrutt! Min söta. Men hon ba: ja kommer ju ändå till dig snart ju :) Hehe, tur att hon e vuxnare än mig o tänker positivt :) De e de ja säger, va ska ja göra utan henne, hon som påminner mig om att de e viktigt att smörja in sig, viktigt o äta långsamt, sätta på sig en servett .. o alla andra viktiga saker.. :)





T + A.. de ritade hon när vi va i skogen häromdan.. sötaste.

Nu ska ja börja packa lite smått, fixa klart avskedspresenten o tvätta. Ska bli kul o se va familjen tycker om presenten :) hihi. Imorn kommer Sandra :) Hoppas allt e bra med er alla !! Ses snart (shiiet) :)

Kraaaaamar o Bisouuuus <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback