En underbar sista dag...

2009-07-26 ღ 13:03:36
Heeeej alla miina!!

Nu är sista dagen här... trodde väl aldri den skulle komma, sà konstit.. igàr hade jag en sista dag med mina tjejjor, underbart! Fick ett jättefint porträtt av Federica, hon màlade av ett foto av mig o ja fick de som födelsedagsppesent =) Sen fick ja en skiva me barnsànger o ett jättefint kort av Sandra, TACK!!! Söta dom e. E underbar picknick... sen en kväll vid pont d'art. Sààà Paris.. <3

 

 







Här e porträttet min underbara vän gjorde av mig, vad tycks??


När ja kom hem imorse sà skulle föräldrarna ut o fira sin bröllopsdag.. lillan blev lldsen.. pappan ba: men de e din sista dga me Therese nu sà tänk pà de, lek tillsammans. Dà kom mina tàrar, usch...



Nu ska ja sola o försöka piggna till, màr jätteilla, vet inte om de e krabban vi àt igàr..usch.. Hoppas verkligen de blir bättre, för halv 6 e de surprise för mig tydligen =)




 

Tack söta!



Underbara plats... en bro av trä med massor av människor sm sitter o äter o dricker o bara umgàs, nationaliteter av alla dess former...

PUSSSSSSSS

1 Kommentarer
· Michelle

ÄLSKADE nedersta bilden, så sjukt fin och härlig! :)

Förstår att du hade ett underbart år, jag vill också fara till paris! :)

2010-03-01 @ 11:59:56
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback