Hej fràn ett blött Versailles.

2009-07-08 ღ 13:11:45
Hej allihop!!

Här i Versailles öser regnet iiag varvat med massa solsken. Jag o lillan gav oss ut när solen sken för att handla lite grejer (vi använde rikskuponger pà mataffärn, haha)till vàr bakning o när vi kom ut ur butiken igen va de bara o springa, ja, hon, 3 pàsar o sà baguetten, tihi. Sà nu har vi bakat kokosbollar o provsmakat me, de e viktigt o göra de säger lillan annars kan de ju bli fel. Hon e sà smart hon, hihi, min lilla söta.

Sen har vi lekt vattenlek i diskhon o lekt bebisar i trappan, tokiga ungar, men sànt e kul ibland ju : ) sen körde vi självklart vàr härliga toautklädnad när vi ändà var igàng, oooj va hon tycker de e kul. Göra pannband o grejer av toapapper kan va riktigt roanda : ) Nu sover hon middag o sen blir de pajbak o kojabygge!!

Hoppas allt e bra där hemma : ) Jag o min kära italienska vän va o turistshoppade lite igàr o sen satt vi i trappan vid sacre - coer(underbart) i solen, härligt att bara vara där..


( nàn mànad sen, taget me mobilen)


Bisouuuus

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback