Hemma i STHLM igen.

2009-07-30 ღ 09:50:35
Heeeej!


Nu skriver jag ett inlägg från Stockholm. I måndags landade jag hemma i Sverige igen.. o ja de känns konstigt, men underbart o va hemma. Saknar massa såklart o mest min lilla tjej. Men som tur e kommer hon imorn =) Jag mötte mamma o Mikael på Arlanda o fick ögonbindel o musik i öronen, kördes till Camilla där de va surpriseparty, dom e ju för goooa! Tack alla underbara som va me :) Va härligt o få träffa alla :) sen har de blivit bad i årsta me brorsan, blåbärsplockning o vandring på djurgårn... precis som ja vill ha de :) Helt häärligt. På måndag börjar jobbet igen så de e bara o njuta nu :) Ida ska vi till gamla kära hässelby o hälsa på ett bar bekanta :) Sen får ja se omja träffar Camilla ikväll :)

Kram !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback