Jobb, franskt CV...

2009-07-10 ღ 13:40:32
Heeej kompisar!!

Nu e jakten pà jobb i full gàng, màste ju ha nàgot att komma he till tänkte jag förutom all god mat, vänner, familj o vattnet!! : )
Name it där jag jobbade förut finns ju allti pà min lista sà dom har ja ringt o de blir nog en del extra där i höst, hoppas!!

Sen  har jag hittat en fransk förskola som ligger i Stockholm. Den e jätteliten, pà endast 12 barn, en för skojs skull mailade jag dom igàr för att höra om möjligheten att jobba extra fanns. Fick svar pà franska redan idag att dom har tillräckligt med personal men gärna tar in extra när de behövs, sà jag skulle skicka in mitt CV pà franska : ) utmaning!! Dom skrev oxà att de endast pratar franska bàde med barn och sen vuxna emellan, ààh perfekt!!

Sà nu har jag skrivit ihop ett CV pà franska och ska be min familj här titta pà det och rätta det som behövs, sen ska ja be om en referens fràn dom me :) Igàr blev de en del gjort, drog till la defense o iihandlade ett fotoalbum o framkallade en massa bilder pà min skrutt som tagits under àrets gàng, ska nämligen klistra o skriva ett album(historien om oss), tänkte göra en saga utav alltihop eftersom hon älskar o läsa böcker, sà namnet blir "historien om räkan o den lilla tomten" som vi sà fint kallas av mamman här : ) Det tänkte jag blir en bra avskedspresent + en skiva med bilder o filmer fràn vàrt àr. Hoppas de blir lyckat.

Nästa vecka blir de en massa jobb o tror ja o lillan ska försöka göra lite utflykter, simhallen, o sà ett museum jag gillar.

Ha en suuuperbra helg sà hörs vi!!

bisouuus

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback