jobb sol o gröna ängar

2009-07-13 ღ 13:10:44
Hej i värmen!!

Nu e jag superglad, de e en bra dag o vecka :) Igàr hade ja en underbar dag me mina tjejjor. Vi sa hejdà till Joanna som àker hem imorron. Vi àt bakelser, sàg film o ja o Terese va o sàg Toyboy, inga kommentarer haha. Sen satte ja o Sandra oss i tuileries o myste ett tag. Imorse va ja o gumman till cheateau parken fast en del ja aldri vart i,,kollade djur o vandrade pà gröna ängar : ) adores!!! Nu sover hon middag o solen skiner som en tok sà ja ska bara slänga pà mig bikinin o lägga mig i trädgàrn :) Men först màste ja berätta. Jag har fàtt ett jobb. Jag ska va ansvarig för en outletbutik som name it ska ha i 4 veckor i sommar. Sà glad :) Tack!! Ska bli hiimla kul, men mcyke ansvar.. :)

...nu solstolen...

Puss




En sen kväll i Sarahs trädgàrd i La vesinet...

2 Kommentarer
· Sandra

Åååååååhhh...STORT grattis till jobbet!! Verkligen jätteroligt!! Det måste kännas jättebra!! Och du som trivs så bra på Name It!! Vart kommer den butiken att vara??



MASSA pussar från Haninge!!!

2009-07-13 @ 19:28:48
URL: http://livetoverenlatte.blogspot.com
· emelie

Gud va toligt grattis=D. Värsta spännande ju,

2009-07-14 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback