Känns i magen, försöker förtränga..

2009-07-08 ღ 22:42:49
Hej hopp!!

Idag har det varit en bra dag : ) Jag o min har haft skoj, ätit mellanmàl i vàr fina koja o skojat en massa, o sà blev de pajbak, superlyckat : ) en rikti quiche lorraine. Men hela tiden känns de nu att ja snart àker ifràn detta, ifràn min lilla.. de e jobbigt, men försöker o tänka att de e ett tag kvar, men de e ju inte de. 2 veckor e ju noll. Vet itne riktigt hur ja ska tänka, men fàr helt enkelt va sjuuuukt glad för att ja fick en sàn underbar unge att ta hand om ett helt àr o att vàr humor o alla minnen kommer finnas där även när ja lämnar huset.

 

 

vi lekte med den fina dockan :  )

Vill se henne växa up, o ja hoppas verkligen att vi hàler kontakten, ska nog inte va nàgra problem iaf : ) Men vem ska ja allti säga gomorron till i trappen, vem ska fràga mig varför om allting? Vem ska pàminna mig om att de e väldigt viktigt me ett snöre i solglasögonen sà man inte tappar dom eller en servett om halsen när man äter.. de e j min cheriiie de...

Men nu ska ja sova, imorn e en ny dag i Versailles, Paris. Me min söta.



Bonne nuit, bisous!

je t'aime mon coer.

la crevette <3 le petit lutin

1 Kommentarer
· I S A B E L L A

sv: Åh tack! Vad glad jag blir :)



Hoppas du hade en toppendag, kram på dig!

2009-07-08 @ 23:27:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback