ma belle! maintenant on parle français :)

2009-07-11 ღ 14:07:26
Heeeej lördag!!

Kom hem för en liten stund sedan fràn min vän Federica:) Precis när ja öppnat dörren sà hör ja min lilla komma springande skrikandes"àààh, ma Therese, ma Therese à moi", ààh, min Therese, min Therese som e min, hur glad blir man inte? De känns verkligen, min lilla cheriiie :) Föräldrarna skulle inte va hema pà tisdag kväll sà ja skulle missa fyrverkerierna o allt när de e nationaldagen, men dom sa att dom ändrat sà ja självklart skulle fà se de :) yeeey!! Sen skulle mamman hjälpa mig skriva CV o skicka me ett brev hur bra ja vart här sa hon :) tihi, min familj :)

Igàr kväll àkte jag iväg in till Paris för att möta min itelienska underbara vän Federica : ) Vi hittade en jättemyysig bar vid montparnasse, en bit borta men ààh sà mysig plats, med fransk musik :) De kom fram en gubbe som spelade gitarr o stod vid vàrt bord medan Federica önskade làtar :) tihi, romantiskt...

   

Merci beacoup ma belle pour une soirèe très sympa!

 

Hemma hos Federica, innan läggdags. Titta sà rolig pratbubbla hon hade pà dörren : )

   

Pà morronen blev de yoga, ja va fotograf :p

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback