7 dagar semeter :)

2009-06-04 ღ 22:18:24
Heeej bloggen!!

Dagen har gàtt bättre än va den började... hihi Ja va i skolan me mina söta vänner o hade massa repition(vi har börjat repetera allt vi lärt oss under àrets gàng nu inför slutexamen den 16 juni). Sen bar de av hem för att handla en del o hämta skrutt. Stràlande väder o ja va gla ) Sen kom mamman hem jättetidigt o sa att ja har en semestervecka den 26 juni, sju dagar o göra va ja vill med. Liten ska àka till farmor (ja ska àka dit ensam me henne med tàg o lämna henne där, sen àker ja hem till Paris, föräldrarna ska ha en minisemester själva) hihi. Vill helst àka nànstans i frankrike ju, men de e nog ingen annan som e ledig dà :( sol o bad nànstans vid kusten e ja inte heeelt emot :p

Nu sitter ja barnvakt till mina tvà smà svenska barn :) Emma o Ruben. Vi har spelat fotboll o ritat prinsessor o tagit lite kort :) Ruben gjorde en prinsesspirat haha. Sen har vi sjungit massa sànger bàde pà svenska o franska, Emma lärde mig nya franska sànger, jätteskojiga. o ja lärde henne en svensk som ja lärde mig när ja jobbade pà dagis. Dom e sà hiimla söta :) Mina smà pluttar. 

Imorn blir de heldag o ja ska se semifinalen i franska öppna pà tv iaf :) ska fixa lite gott snacks o kolla matchen medan liten sover midda :) Sen e de nationaldagen o dà jobbar jag med:p Pà söndag e de final i tennis, vill se den pà storbild i Paris; hoppas pà de. Sen ska ja kanske träff en tjej Christine, vill du kanske se tennisen?? 

Ha en bra kväll sà höres vi snart!!

Mindre än tvà veckor till min mamma o brorsa kommer <3



1 Kommentarer
· Christine i Paris

Visst kan vi se tennis. :-)

Vad konstigt att du inte fått mailet...? Men maila mig då på [email protected] så skickar jag tillbaka mitt namn. Vill inte skriva det här. man vet aldrig vad det finns för knäppisar. paranoid Haha. :-P

2009-06-05 @ 10:37:10
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback