Heeeej, ja lever!!

2009-06-26 ღ 14:08:44
Jag får börja me o be om ursäkt för ett låååångt blogguppehåll, men har helt enkelt inte funnits tid. De har vart jättefint väder, ja har haft besök o massa att göra :)

För några veckor sen va ja me mina vänner på Parc Asterix :) En superkul nöjespark, o här kommer lite bilder från då =)

självklart krånglar allt just nu så inga bilder kommer upp, försöker snart igen..

Ja antar att alla andra som jag hört den hemska nyheten att King of pop, danskungen Michael Jackson inte längre e me oss på jorden.. Vila i frid o vi alla vet att du dansar vidare på dansgolven här ett tag till :)


  

Greven o Fredde pà grand, de säger ju allt :)

 

De blev glass i den varma solen.. för att orka stà i kö behövs energi :) - den där àkte jag!!



nästan lika cool som han :)





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback