Heeej Catarina!!

2009-06-12 ღ 16:42:37
Jag kan tyvärr inte maila dig då jag inte har din mail. Min mail adress e [email protected]. Så du får gärna maila dit om du inte vill lägga ut din adress här på bloggen. Guu va kul o höra. Ska du bo i Paris eller i Versailles? Jag själv valde en skola inne i Paris just för att inte bara bli fast här i Versailles, vilket hade både sina nack och fördelar. Har flera vänner som gått på inter age här i versailles o trivts jättebra o de e ju så nära me. Jag själv gick i skolan vid sevres - babylone (L'ecole etoile) vilken ja kan rekommendera starkt. Jättebra struktur, mycke stenciler o prov varje månad. Fått ut himla mycket av lektionerna där. Har även vänner som gått på france langue o tror de e lite dyrare men bra skola de me. Hör gärna av dig igen till mig så du kan få veta lite mer. Va kul att du gillar min blogg : )

Ha de så bra!

2 Kommentarer
· H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi den kostar 7000kr :D

2009-06-13 @ 08:08:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
· Rebecca

nej vad gullig du är :D tack så jätte mycket! allt gick bra hihi, du var jätte fin!

2009-06-14 @ 00:11:49
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback