Kalas för stumpan 3 år.

2009-06-01 ღ 21:33:55
Hej hopp!!!

I lördags va de rena rama rolf här hemma, familj, släkt o vänner, släktlunch, fixa o trixa inför kalaset, lånade hem en massa leksaker från ludoteket, praktiskt. Sen va de kalas för hela slanten. Ja o Terese ställde ju upp som clowner, mer än kul!! Ansiktsmålning, lek o skoj!! Väldigt uppskattat.

 

Den snälla au pairen fixar dekorationer inför kalaset : )

 

Teaterbåset, dockan mario la marionette :)

 

Champagne!!! o champomi för de små :)

 

Familj o släktlunch :)       Min roliga pappa här snodde mina brillor, Haha




Kalaaaas!!

 

 

Dom bästa clownerna i hela Frankrike!!



Ja o min sötaste...    Clownen hjular!!

 

Sorbetpyramid!!

 

Farbror Julien blev en vacker dam :) Vart han inte fin?  - o så ett självporträtt av självaste Potange!

Ett lyckat kalas o tack till Terese utan H som ställde upp tillsammans med mig=)

(lägger inte upp bilder på alla barnen då ja inte vet vad föräldrarna skulle tycka)


1 Kommentarer
· lino

Hej Therese! Hur mår du? Vad fint du hade målat dig.Jag längtar efter dig det ska bli så roligt att träffa dig.Idag är det en vecka kvar tills vi åker till Turkiet. Hoppas jag inte glömmer att skicka brev innan jag åker /MVH Tessanlino pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2009-06-06 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback