kvällen e varm..

2009-06-11 ღ 21:25:12
Värmen kom idag.. nu e de en jättehärlig kväll :) Blå himmel o fåglarna kvittrar. Men ja e ju mamma, så borde plugg ao gå sova. :) Ida va de massa träning i skolan inför riktiga muntliga provet på tisdag. (mina 5 minuter handlade om min kära mamma=) ) Ja har mitt kl 12.50. Liiite nervös. Helt ensam, prat aom nåt ämne i 5 min o sen få lite frågor på de... hmm. 5 min e  länge. Men men de går väl vägen.. Sen e de de stora skriftliga på månda, 2 timmar. Ojoj.. Sen kommer mamma o Mikael på onsdag kväll. Underbara midsommarhelg me familjen : D Wiiie.


Imorn kanske de blir en drink i Versailles, inge utgång, eftersom bi flyttade  Parc Asterix till lörda o på sönda hoppas ja kunna simma o sen träffa Nathalie :) Juste..lite plugg nånstans där me.

Hoppas vädret i Sverige oxå e fint nu : ) Ikväll blev de en underbar middag. En stor sallad med tomat, gurka o grönsallad, sen majs o så pasta carbonara, MUMS! Lillstumpan tyckte de va jättegott me mat på svenskt vis : ) Ja blev proppmätt, så ska re va. Tur ja inte gör sån mat jämt :D



Idag åkte min älskade vän Amanda till Indien för att tillbringa iaf ett år där.
Hoppas allt går bra, hoppas vi ses snart. Älskar dig skrutt.



2 Kommentarer
· Stamma

Heej, tack så mkt =)

ingen aning får se, vill helst resa och chilla =D men ska väll plugga upp matte lite och jobba ett år, sen plugga vidare tänkte jag.. själv då? hur har du det där borta? =)

KRAM

2009-06-11 @ 22:30:15
URL: http://enjoystamma.blogg.se/
· mamma

Det ska bli så himla roligt att träffa dig och "din familj där borta" och verkligen en annorlunda midsommar, längtar verkligen/ kram mamma

2009-06-12 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback