L'examen

2009-06-15 ღ 09:52:20
Heeej allihop!!

Först vill ja bara säga att ja e jÄtteglad för de mail ja fàt fràn tjejer som läser min blogg o blivit peppad att àka som au pairer. Jättekul att det ger nàgot att skriva. Ja kan bara säga att ja har haft mitt livs àr o att ja pratar typ flytande franska :) Sà himla stolt över mig själv att ja àkte. Nu hinner ja inte berätta om allt kul som hänt min lediga soliga helg för nu e de plugg o sen slutprov i skolan, 2 timmars examen, shiiet. Känns inge vidare alls. Hela àrets gàng ska vi ha rpvo pà nu, men men.

Ha en suuuperdag o tveka iite o maila eller kommentera om ni har fràgor elllr bara vill skriiva av er :)

Kraaaaamar fràn ett blött Paris ida.





2 Kommentarer
· Christine i Paris

Ja du är superduktig! Jag ska minsann också prata flytande franska om ett år. ;-)

Hoppas du får en mysig midsommarhelg med familjen! Kram kram

2009-06-16 @ 09:29:56
URL: http://christineiparis.blogg.se/
· Liin

Hur hittade du din skola förresten? JAg har letat som en galning, men det är svårt att hitta skolor med bra au pairkurser tycker jag. =)

2009-06-17 @ 19:14:07
URL: http://lichnon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback