Ungar.. eller kanske just HON.

2009-06-05 ღ 21:31:52
Ja o lillan vid matbordet.. ja e smutsig om handen..

Lillan: du e smutsig där på din hand
Jag: jaa, ja har tvättat med vatten men de gick itne bort.
Lillan: de går nog bort sen när vi tvättar med tvål
Jag: Mmm..

Jag o lillan på väg till affärn.... De kommer en moppeliknande sak me dörrar åkande..

Jag: titta, en konsti bil..väldigt speciell..
Hon: De e snarare en konsti, väldigt speciell moppe..
Ja: Mmm..(va just de ja tänkte men s ainget för tänkte inte hon skulle bry sig)

Varför e hon så smart jämt.  :)

Lillan idag: Ååh du e min mamma.
Jag: Nee, ja e ju inte din mamma. Varför säger du att ja e din mamma?
Hon: För ja vill ha en som e likadan..
Jag: ååh, du e så söt, va e de som ja gör som gör att ja e en bra mamma då?
Hon: Du e Therese, de e därför.

Sötare kan ingen vara... Eller?!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback