Carroline : )

2009-03-18 ღ 15:30:15
Idag är det en soldig dag i Versailles, blå himmel... 16 grader o buskarna blommar för fullt :)

När jag kom ut till brevlådan idag hade jag fått ett brev..ett stort brev :) I brevet låg kort, simkort x 2 ;) ;) o ett brev av Caroline!! Underbara Halmstadsbo! =) Ååååh, va gooo du e! Som du brukar säga. Saknar dig. Tack sååå himla mycket för korten. Du e så himla skoj, hihi fick mig ett gott skratt när ja läste brevet som du nog kan förstå(ps.de va samma kväll) tror jag:P.

Snart kommer Nathalie ner, men de blir itne lätt o fylla dina skor kan ja säga :) Glad att ja träffat dig me o räkna med besök i Halmstad, se upp! Stockholmare påväg!! :)

Ha en sjuuuuukt bra resa nu cherie!

BISOU!

1 Kommentarer
· jeanette

Vad roligt att du kommenterade!

Resan dit går på 11.000 kr men då fick jag betala cirka 3000 extra pga inrikesflyg samt ombokningsbar hembiljett.. Och jag kommer ha med mig cirka 20.000 i fickpengar, har dock hört att man kan klara sig på runt 5000 men leva gått mår man ju aldrig dåligt av! :)

2009-03-19 @ 12:56:44
URL: http://jeanettewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback